نوشته شده توسط : حسین نقنه

آیا تا به حال شده که فیلمی را در سایت YouTube مشاهده کرده و قصد دانلود آنرا داشته اید اما موفق نشده یا راه آنرا نمیدانستید؟!YouTubeGet 5.9.1 با ارائه روشهای چندگانه برای گرفتن ویدئو از سایت یوتیوب، تمام آنچه را که شما نیاز دارید را برآورده می سازد و درعین حال نیز نرم افزاری کوچک  و با قابلیت استفاده آسان می باشد. نرم افزار YoutubeGet پس از دانلود ویدئو ها بصورت خودکار فایلهای فرمت FLV به فرمتهای MP4, 3GP, AVI, WMV, MOV تبدیل می نماید.

قابلیتها ومزیتهای نرم افزار YoutubeGet :
دانلود ویدئوهای یوتیوب وتماشای آنها برروی گوشی های همراه
قابلیت تبدیل اتوماتیک ویدئوهای یوتیوب به فرمت ۳GP وتماشای آنها با دستگاههای مناسب پخش این فرمت
دانلود ویدئوهای یوتیوب برای iPod
تبدیل فایلهای یوتیوب به فرمت MOV که قابل پخش برای آی پاد می باشند
دانلود فایلهای یوتیوب وتبدیل آن به فرمت مناسب برای PSP
دانلود ویدئوهای یوتیوب و رایت آنها برروی سی دی یا دی وی دی
دانلود وذخیره ویدئوهای یوتیوب به فرمت AVI, WMV  برای ساده تر شدن رایت آنها
کنترل کلیپ برد برای آسانتر نمودن امر دانلود
ابزار مبدل فرمت FLV
تبدیل فایلهای ویدئوی فرمت FLV به فرمتهای AVI, WMV, MOV, 3GP, MP4
مرورگر یوتیوب
قابلیت جستجوی یوتیوب و پیش مشاهده فایلها قبل ازدانلود



:: موضوعات مرتبط: +اینترنت , -مدیریت دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 1068
|
امتیاز مطلب : 63
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : 20 دی 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسین نقنه

Internet Download Manager

Internet Download Manager 6.04 Build 2 يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلو منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد.



:: موضوعات مرتبط: +اینترنت , -مدیریت دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 800
|
امتیاز مطلب : 55
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : 20 دی 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسین نقنه

GetFLV Pro 8.9.6.6 بسته ای کاملا یکپارچه از ابزارهای قدرتمند برای دانلود، مدیریت ، تبدیل، مرمت و نمایش هر فایل ویدئویی فرمت FLV یا همان فلش ویدئو می باشد. این ابزارها شامل دانلود کننده FLV می باشد که ابزاری قدرتمند برای دانلود فرمت FLV از سایتهای به اشتراک گذاری ویدئو با فناوری های برای رهگیری خودکار آدرس اینترنتی آنها می باشد. ابزار مبدل FLV به ویدئوی نرم افزار امکان تبدیل فایل های FLV را به فرمتهای ویدئویی شناخته شده را فراهم می نماید، این قابلیت به شما توانایی تبدیل فرمت FLV را به فرمتهای ویدئویی متفاوت از قبیل AVI, MPEG, MP4, 3GP, MOV, WMV و غیره را می دهد. ابزار ریپ کننده صوت FLV نرم افزار صدای فایلهای ویدئویی FLV را استخراج نموده و به فرمتهای صوتی شناخته شده تبدیل می نماید. با استفاده از این قابلیت می توانید ویدئوی FLV خود را به فرمتهای صوتی همچون MP3, WMA, WAV, AAC و غیره تبدیل نمایید. ابزار مبدل ویدئو به FLV برنامه نیز ابزار حرفه ای تبدیل کننده ای برای تبدیل ویدئو به فرمت FLV می باشد، این ویژگی از تقریبا تمامی فرمتهای ویدئویی مانند MPEG, AVI, WMV, MOV, ASF, MP4, 3GP و غیره پشتیبانی می نماید و بالاخره ابزار مرمت کننده FLV نرم افزار فایلهای ویدئویی فرمت FLV که قابل پخش نمی باشند را تعمیر می نماید .



:: موضوعات مرتبط: +اینترنت , -مدیریت دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 991
|
امتیاز مطلب : 60
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : 20 دی 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسین نقنه




YouTube Downloader 2.6.5 ابزاری است ساده جهت Download کردن video ها از youtube و ذخیره ی آن ها به صورت AVi File بر روی Computer شخصی خود .شما قادر خواهید بود با paste کردن url مورد نظر از یک video در داخل نرم افزار و فشار دادن Start ، آنچه می خواهید را درون folder مورد نظر خود Download کنید .شما همچنین اصلا نیازی به هیچ گونه Player جهت نمایش flash video ها نداشته و تنها با استفاده از media Player قادر به دیدن آن ها خواهید بود .
 

 



:: موضوعات مرتبط: +اینترنت , -مدیریت دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 1008
|
امتیاز مطلب : 71
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 دی 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسین نقنه

Fresh Download 8.64 نرم افزار مدیریت دانلود با کاربری ساده و سریعی می باشد که سرعت دانلودهای شما از اینترنت مانند نرم افزارهای رایگان مورد علاقه شما و نرم افزارهای به اشتراک گذاشته رایگان، فایلهای صوتی MP3، فایلهای فیلم، مجموعه عکس ها، وغیره را به میزان موثری و تا میزان ۴ برابر واقعی افزایش می دهد. برخلاف هر نرم افزار مشابه دیگری، این برنامه ۱۰۰% رایگان بوده و عاری از هر گونه بنر تبلیغاتی مزاحم مانند نرم افزار مدیریت دانلود DAP که باعث کاهش پهنای باند وسرعت دانلود شما می گردد و نیز عاری از از هرگونه نرم افزار جاسوسی و بدافزار می باشد. این ابزار از چهار کانکشن برای هر فایل برای دسترسی به بالاترین سرعت دانلود ممکن استفاده می نماید. Fresh Download به شمااین امکان را می دهد تا چندین کانکشن ایجاد نموده، دانلود خود را موقتا متوقف نموده و مجددا از سرگیری نمایید، بصورت بی نظیری با مرور گر اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، موزیلا، و اپرای شما یکپارچه می گردد، و به شما امکان زمان بندی فایلهای خود را نیز می دهد تا دقیقا در زمانهای مشخص شده توسط شما عملیات دانلود انجام گردد. علاوه بر این این نرم افزار از پراکسی سرور برای پروتکل های HTTP و اف تی پی پشتیبانی می نماید و یک گزینه جدید برای افزودن دکمه میانبر FDنرم افزار در نوار اینترنت اکسپلورر دارا می باشد.



:: موضوعات مرتبط: +اینترنت , -مدیریت دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 1072
|
امتیاز مطلب : 69
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 دی 1389 | نظرات ()